Hep_oyle_olur_zaten 4 az canım.benşm de üç dört oluyordu doyuyor sanıyordum işte.lğtfen dört yeter diyenlere bakma.dört az.en az 5,6 dolu dolu olması lazım.benim bir aydan sonra anca böyle dolu dolu olmaya başladı o zaman anladım bebeğimin doydugunu.dediğim gibi on dk sonra memeyi çek elinle sık bak.sağım yaptığında sütün az gelebilir ona sakın takılma.sağımda az gelip aslında sütü olan çok var.bunu herkes bilir ki sağımda sütün az gelmesi sütün gerçek miktarını gsötermez