Seda_Hira Evet sevgili süper anneler bebeklerimiz an itibariyle ne yapıyorlar bakalım hadi yazalım 😇😇 benim HirAŞK’ım şimdi yanımda uyuyor 🥰🥰🥰😇😇😇
MuhammedAmine Seda_Hira Alparslan’ım 🦁 evde fellik fellik geziyor eşyalara kızıyor parmak sallıyor kaybettiğim şeyleri bulup getiriyor öyle değişik şeyler ..
Seda_Hira [silindi] emziriyorum. Çalıştığım için sütümü sağıyorum ve iki kez mama içiyor ben işteyken. Geldiğimde emiyor gün içinde yoğurt veriyorum bide yumurta sarısı🤗
[silindi] Seda_Hira masalalah kac saate bi emiyor😊arada bende mama vermeyi düşünüyorum 5aya girdik acaba mama severmi yada emmeyi birakirmiki
BabyKartal Seda_Hira [url=https://hizliresim.com/RgWgaj][img]https://i.hizliresim.com/RgWgaj.jpg[/img][/url]
Seda_Hira BabyKartal ooooooo dökmüş heryeri 😃😃😃 şimdi acaba ne yapsam nereleri karıştırsam der gibi bakmış maşallah 🧿
Balloglumm Seda_Hira ben gece 4 de uyudum 2 3 saatlik uykuyla sarhoş ruh gibi dolandım bugün şimdi uyuttum bende uyuycam 👶🤷♀️😴
Seda_Hira [silindi] saat tutmuyorum ama her istediğinde emziriyorum. Eğer sütün yeterliyse anne sütüyle devam et derim. Ben çalışınca mecbur böyle yaptım 🥺