Kızlar bebeğim mama ile besleniyor 37 haftalik doğdu 3480 gram 1. Ayda 4100 gramdi 2. Ayda 4600 Gram çıktı bugün gayette güzel içiyor aslında mamayı sma kullanıyoruz 2 saatte bir 60 90 arası içiyor napmam lazım fazlasını icmiycek çünkü hep dibinde kaliyor