m1255 arkadaşımın bebeğinde de doğuştan var zor anladılar sarılığı düşmedi bi türlü bu sebeptenmiş şuan 16 aylık düzenli kontrole gidip ilaç kullanıyor sanırım 4 5 yaşında geçiyormuş geçerse inşallah yoksa ömür boyu kullanıcak ama zekasında gelişiminde sıkıntı olmadı çok şükür onada doktor bunların olabiliceğini söylemişti