asselll Selam anneler detarjanimida değiştirdim yumusaticimida değiştirdim ama bir türlü camasirlarim güzel kokmuyor. Elbiselerde azda olsa koku kaliyor ama özellikle nevresimlerim dolapta bı kaç gün beklese bile çok kötü kokuyur. Dolap kokusuna cozumleriniz varsa yada deterjan ve yumuşatıcı oneriz çok memnun olurum
Gzdnr17 asselll yumoş konsantre mavi kutu tavsiye ederim Misal kışlıkları yıkayıp kaldırıyorum sonra ki sezona çıkarıyorum hala kokuyor Çarşaflar zaten kokuyor 😍
ikiaslanannesi87 asselll Bingo soft kırmızı kutu olan yumuşatıcı kullanıyorum tavsiye ederim bide çamaşırları makineye atınca deterjanla birlikte koymayın yumuşatıcıyı durulamaya geldiği zaman ekleyin bende internette görmüştüm sürekli öyle yapıyorum koku daha kalıcı olmaya başladı
Themom_ asselll Son 15 dk kala koyun yumuşatıcıyı makineye. Yumoş; şakayık, amber ve hanım eli Peros; sarı, mor ve kırmızı Domol; boncuk mor Birde bimin bulut tropikal Bunlar hep kullandığım ve çook kalıcı olan memnun kaldığım yumuşatıcılar 🥰
balyanak34 asselll çamaşır makinasıyla da alakalı olduğunu düşünüyorum ben aynı deterjani kullanıyoruz annemle ama annemin çamaşırları asarken çok güzel koku geliyor ki yumuşatıcısız olduğu halde ben her yumuşatıcıyi denedim ama hiç bir şekilde koku vermiyor tam tersine hatta ıslak çamaşır kokusu oluyor