kardelen1209 Kizlar 2 gun oldu dogum yapali lavaboya çikamadim sizce napmam lazim cok rahatsiz hissediyorum kendimi
Kuzularinanasi kardelen1209 ben 5.gun cikmistim cok zordu.bol bol.sivi seyler tuketin kati yemeyin.bi de duphalac diye surup vardi onu da kasik kasik ictim valla
solmazcan kardelen1209 aç karına hoşaf tüketin bol bol ılık su için soğuk su hem dokunur hemde iyice rahatsız ediyor ,incir kayısı tüketin ara öğünlerde ve mutlakaa yürüyün ben 5 günde acillik oldum sezeryandjm bide böyle kurtuldum
Kuzularinanasi kardelen1209 iste ben ancak 5.gun ciktim..sizi anliyrm.en son artik lavman yapacaktim ki guc bela 5.gunde ancak…ins tez zaman rahatlarsiniz
Zeynpkcn kartal54 yaa yarin gidip hemen alayim.basur bendede olusmaya.basladi.afedersiniz 5 6 gundur yapamiyorum biktim.artik acidan yoruldum emziriyorum diye.korkuyordum.icmeye
kartal54 Zeynpkcn ben eve gelince yapamamaya başladım doktor onun için hem krem verdi o bölge sızladığı için rahat çıkıyom diyede duphalac içtim zorlanırsam yine alıyorum kan ilacıda kullanıyorum