Ecemmim egea çöp. Biz 1 sene kullandık yokuş çıkarken pardon çıkamıyorkem hep takıldık hatta ben hiç oturmadım direksiyona o kadar nefret ediyordum ondan eşim onu ben passatı kullanıyordum, sandero hakkında bilgim yok. Bütçeniz varsa eğer passat çok güzel bir araba. Biz tırın altına girdik o arabayla ve hiç yara almadan kurtulduk çok sağlam