Merhaba,bebeğim 2 yaşında erkek bebek.Oldu olası zor bir bebekti kolik,sağlık durumlarındaki sıkıntılar derken 2 yaşa doğru inatlaşmalar başladı.
Sorun şu ki bebeğime bağırmaya başladım bir süredir.Laf anlamıyor ,instlaşıyoruz burda benim hatam var.Sözümü dinlemiyor. Ben de oyuncu ebeveyn dilini oturtamıyorum hep alarmdayım sanki önceden daha güzel ikna ederdim.Tehlikeli şeyler peşinde sürekli bir ağıt.Aşırı ağlıyor herşeye ağlıyor ve ben tahammül edemiyorum ağlayarak istemesine.Bana aşırı yapışık.Mesela oynarken sıkılıyor üzerime tırmanıp kakk diyor artık deli oluyorum resmen yürümeyi unutacak.Binek gibi kullanıyor 😅Odadan odaya böyle geziyoruz.Tuvalete gidemiyorum ,yemek yapamıyorum ,çamaşır makinasına atıyorum birşeyler çalıştıramadan beni çeke çeke götürüyor feryat figan istediğini tutturuyor.Hava soğudu giydiremiyoru .Gece aşırı terliyor üzerini de örttürmüyor sonra buz gibi oluyor 4 gündür hasta.
Annem geldi uzun süre yanımızda kalmıstı önceden onu cok sever ama durmuyor.Bu ara öğlen uykuları da çok az dinlenemiyorum annem de sağlığı sorunlu bana yeterince destek olamıyor aksine iyice ev dağılıyor.Yemekleri yapıyor.
Ama nasıl anlatsam bu halde bile nefes alamıyorum,kendime dair hiç bir alanım kalmadı ki yenidoğandan beter oldu.
Bir de persentilde çok gerideyiz büyümesi çok yavaş onu da çok takıyorum.
Kendimi nasıl rahatlatabilirim? Bebeğimin düzelmesi için benim rahatlamam lazım belki.Şuan terapi almak istemiyorum onun dışında ne yapabilirim?