Kızlar 3 ay önce sezeryan oldum bebegim kubezde kaldı yogumbakim 3 de yanında kalıyordum ve karnımı baglayamadim hiç yatmadım çünkü dinlenmedim göbeğim olduğu gibi kaldı biraz erimesini istiyorum kilo vermek.istiuorum ama olmuyor emziremiyorum mama veriyorum bebeğime şuan 3 aylık