tugceeeee478_ Normalde 4 ten sonra giriyorduk denize bugün 12 den sonra girdik bebeğimin kolları yanmış napcam ya çok üzüldüm bnm hatam 😔
ilenalemin tugceeeee478_ hametan işe yarayabilir.ama 4 aylık bebeği denize sokmayın bi daha bence.bir sürü insan giriyor afedersiniz idrar bile yapıyorlar
Laydaren tugceeeee478_ soğuk kompres( ıslak ve temiz bir bez, ateşi çıktığında yaptığımız gibi), aloe vera, silverdin(bebeğiniz prematüre doğum değilse) , deri nemini kaybettiği için bebek nemlendiricisi.
tugceeeee478_ tazecikanne45 denize girdik daha sonra şezlong ta durduk biraz gölgeydi orası ama yinede yanmış
Laydaren tugceeeee478_ rica ederim, çok geçmiş olsun. Özellikle ıslak bez uygulamayı sürekli tekrarlayın😊