livanazz doğumum problemli geçti preklemsi gelişti 37. Haftada hastaneye yatırıldim 7 gün boyunca kan sulandırıcı vurdular 38 hafta 1 günlükken bebeği sezeryanla aldılar hastaneye gittiğimde kolumdan kaç kişi denedi kan alamadı kan alındıgi an pıhtı oluyodu yüksek tansiyon vardı bende gebelik boyunca coraspin hap kullandım son ayımda da iğneler sonrasında da kan pıhtı yapmasin diye doktor kullandirdi