Kızlar bebeğim 34 haftalık doğdu, 10 gün küvezde kaldı ve şimdi evdeyiz. Eve kimse gelsin istemiyorum açıkçası. Hatta annem bile çocuğumu öpünce diken üstünde oluyorum. Misafir istemiyorum dediğimde geleni kapıdan mı çevireyim diye kavga ediyor benimle. Gerekirse çevirmesi gerekiyor, hala anne karnında olması gereken bir bebeğim var, enfeksiyon riski diğer yenidoğanlardan daha fazla. Annem eve gelecek insanlar için bile benimle tartışıyor, öpme desem dünyanın tribini yerim herhalde. Nasıl güzelce anlatabilirim bilmiyorum.