Marmadal 3315 ocağın altını çok yakıyor olabilirsiniz, altını kısınca düzelmiyorsa düdüklüde sıkıntı olabilir
3315 sek_kahve yok hayır bormal dolduruyorum suyunu bende ondandır siye düşündüm normal koydum ama yinede aynı oldu
Marmadal 3315 benim daha önce aryıldız marka vardı, patladı, fabrikadan değiştirip yolladılar o da patladı. Mutfak berbat oldu. Allah’tan yüzümüze filan gelmedi. En son artık paraya kıyıp fissler aldım. Maşallah diyim her gün kullanıyorum.
ahkalbimm 3315 aryıldız hangi model. Belki hava çıkan yerleri gevşemiştir ya da üzerinde ki bir silikon gibi birşey var o mu düştü.
Marmadal 3315 yaa bilmiyorum belki benim aldığım seride sıkıntı vardır. Modelini de hatırlamıyorum şimdi ama bu dediğim olay 7 yıl önce olmuştu.