mmervepanavur kimse senin soruna cevap vermemiş. Benim kızım 9.5 aylık, şu an 1.5 aylık hamileyim. Aralarında 1.5 yaş olacak. Bu şekilde çocuğu olan kişilerle konuştum. Genel olarak çok memnunlar. İlk 3 ay zorlanmışlar ama sonrası çok güzel olmuş. Bir bayan kardeşi ağlayınca hemen yanına koşuyor susturmaya çalışıyor, onu öpüyor sürekli yazmış. Diğer anne, birisi şu an 8.5 yaşında diğeri 10 yaşında, birbirlerinin en iyi arkadaşı oldular, birbirlerine asla kıyamazlar demiş. Diğer anne , tempoya çok alıştım ikisi birden uyuyunca çok güzel oluyor ama yarım saat sonra sıkılıyorum uyansınlar istiyorum demiş. 😍 Arkadaşım ile abisi arasında 1.5 yaş var iyi ki böyle diyo, beni duyunca çok sevindi. Kuzenlerimin arasında 1 yaş var onlarda arkadaşa hiç ihtiyaç duymadı birlikte büyüdüler. Diyeceğim o ki burada sana kötü yorum yapanlar olacak, ben hamileyim haberini verince bile oldu. Daha doğurmak için 10 senem varmış 😂 eğer kendini hazır hissediyorsan yap, ben çok güzel şeyler duydum. Şu an 2. Yi de bekliyorum heyecanla, kızımın en iyi arkadaşı geliyor 💕