Delice_zeytinn merhabalar bebeğim doğduğundan beri hiç emmedi sürekli sağarak besliyorum. Bir ara silikon meme ucu ile emzirmeyi denedim onunla bazen emiyordu ama sonradan onu da istemedi. ilk 1 ay sütüm az geldiği için anne sütü ve mama birlikte verdim. 2.aydan sonra sütüm arttığı için sadece anne sütü ile devam ediyoruz şuan 5 aylık oldu. Ara ara emzirmeye çalışıyorum ama 2 dk anca alıyor istemiyor ağlıyor. İlk 3 ay her 3 saatte bir gece gündüz sağım yaptım artık 5 saatte bir sağım yapıyorum. Bebek büyüdükçe beslenme aralığı da artıyor ona göre düzenliyorum. Süt arttırıcı bir takviye kullanmıyorum ama protein ağırlıklı besleniyorum. Bir de baklava tarzı şerbetli tatlılar sütümü artırıyor kilo almamak için arada bir yiyorum. Bol bol su içiyorum. En önemlisi gün içerisinde uyuyunca sütüm artıyor. Gündüzleri annem geldiğinde bebeğimi ona bırakıp 2 -3 saat uyuyorum. Geceleri de süt sağınca pompaları eşim yıkıyor biberonla sütü de eşim içiriyor ben de uykumu alıyorum. Dinlendikçe sütümün daha çok geldiğini farkettim. Pompa olarak lansinoh elektrikli çiftli olandan kullanıyorum her sağımı 30-40 dakika yapıyorum. Göğüs ucu yaralarım hala geçmedi sağımdan dolayı sürekli tekrarlıyor onun için lansinoh göğüs ucu balm ı kullanıyorum iyi geliyor nemlendiriyor. Eğer bebeğiniz bazen emiyorsa pes etmeyin en çok süt artışı o şekilde olur, hiç bir pompa bebeğin çekişi gibi olmuyor. Silikon meme ucunu da deneyebilirsiniz.