Aşı karşıtı olan biri değilim öncelikle. Ama menenjitten çok korkuyorum bir çok kişide okudum asidan sonra çocuğuma bişey oldu iyi değil dediler have geçirenler falan Yaptıranlar ne gibi sorun gördü yan etkileri nelerdi. Cuma günü yaptırmayı düşünüyoruz 1 yaşına kadar her ay vurulacak ağır gelir mi en sonda 2 yaşında var sadece şuan 9 aylık sizler nasıl yaptırdınız benim içimi ferahlatin lütfen