Kızlar yanlışlıkla bu iki karışımı bilmeden yaptığımı belirtmiştim önceki postta birleştirdim lavabonun içine döktüm ve o sıra kızım yürüteç deydi bende soldum kokuyu Baktım nefesim daralıyor kızımı hemen çıkardım Fakat mutfağa girdiğimde mamasını falan alıp dışarı çıkacaktım gene hâlâ kokuyordu ben mutfakta balkon var onun kapısını açtım Mutfağın kapısını kapattım ve yan oturma odası onun camini açtım Saat 11 civarı oldu koku çıkmış mıdır veya gider gidersek eve zehirlenir miyiz Bir akıl verin lütfen Ben neyse de kızımı düşünüyorum bilseydim zaten yapmazdım niye karıştırdınız demeyin lütfen