Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 20 gün oldu sezaryen doğum yaptım herşey yolunda ama bi kaç gündür beni aşırı rahatsız eden genital bölgemde çok aşırı beni etkileyen bi kaşıntı var yüzeysel bi kaşıntı değil afedersiniz dudak içinden olan bi kaşıntı geçmek bilmiyo sizce bunun nedeni ne olabilir doktorumada söylemeye çekiniyorum açıkçası