Bebeğim 16 aylık. Algısı açık bir bebek. Kitapları çok sever, Kelimeleri de var. Ama cırt cırt olayını çözemedik. Yükselen zekanın birkaç kitabını aldım. Cırtları çıkarıp sağa sola atıyor. Yapışkan kısmını tırnağıyla kazımaya çalışıyor. Asla etkinlik yapamıyoruz. Sizin bebişler nasıldı acaba? Nasıl alıştırılabilir?