Benimde bebeğim algıları açılınca meme deddi yapıtı arkadaşlar öncelikle bebegimle ben de inatlaştım ve benim de eşim mama önerdi yok çocuk aç kaldı yok çocuk şöyle insan bu duruma çok üzülüyor ve sağım yapmaya başladım çünkü sütüm varken memayi istemiyor diye sütümün kesilmesini istemedim ve şu an 6,5 aylık bebeğim sürekli sağım yapıyorum ilk başta 90 ml zor çıkıyordu düzenli sağım yaparak artırabildim suanda sütüm yetiyor.
Sizde meme reddi durumunu çözemezseniz en azından 6 ay anne sütünü bir şekilde almasını sağlayın bebeğinizin. Sonuca odaklanırsanız hem daha az üzülürsünüz hem de bebeğiniz biberonla da olsa anne sütü alır 😊
HaticeY