Yakinda 9 aylik olacak oğlum
Gece yarısı bagirarak agliyor yanındaysam kısa sürede meme ile susuyor. Fakat salondaysam yetişene kadar kriz gibi ağlıyor
Genelde 2 3 dk da sakinleşip uyuyor bazende mecbur uykusunu açıyorum. Neden olabilir? Bu durumu deneyimleyen annelerimiz var mı? Yardım edin🤲😓