Kardeş kıskançlığı maalesef . İlgi sevgi istiyor böyle dikkat çekiyor . Ne kadar zaman geçiriyorsunuz anne kız ? Size daha çok tepkisi gibi . Eşiniz tabiki ilgilenecek , bebeği eşinize bırakıp kızınızla anne kız zamanı yapın her fırsatta onu sevdiğinizi söyleyin bir pedegogtan yardım alabilirsiniz belki