sinembereng ben konsept seçmiyorum canım çünkü konseptler belli başlı oluyor ve hoşuma gitmiyor bizim ilk yaş günümüz bu sekildeydi çok içime sinerek bayılarak hazırladım her bir detayını. İlk önce kızıma istediğim renk ve modelde elbise diktirdim ve ona göre taç ayakkabi seçtim tacı ve ayakkabisi inciydi mesela ilham oldu bana hediyelikleri inci anahtarlık yaptırdım kızımın cok sevdiği ayicigi vardı pembe onun eline baş harfini bağladım ve farklı renk katmak istedim pembe tonları tercih ettim uyumlu olsun diye son olarakta balonlarin üstüne kelebek yapıştırdım ve bu yüzden kelebekli pasta tercih edip hediyeliklerin temalarini kelebek detaylı yaptırdım süslemeleri de kendim yaptım ortaya böyle birsey çıkmıştı şuan kızımın 2.yaşına 2 ay kaldı yine aynı şekilde kafamda elbise ve renk tasarladim diktirdikten sonra elbisesine göre süsleme ve kendi elbiselerimizi tercih edip birsey çıkaracağım ortaya size belki fikir olur 🥰
