Zeynocemre aynı şeyi 10 gündür bende yaşıyorum benim eşimde gece çalışıyor evet gaz değil korkuyo Bebişler ben sürekli okuyorum felak nas ayetel kürsi üstüne bide Uizukuma Bi Kelimatillahi’t-Tammeti Min Kulli Şeytanin ve Hâmmetin ve Min Kulli Aynin Lâmmeh”
Geceleri sebepsiz ağlayan yeni doğmuş cocuklara,gece yatırılırken (beled suresi (90) okunmaya devam edilirse çocuk sebepsiz ağlamalardan inşallah kurtulur.
Bu sure temiz bir kağıda yazılıp kundağına iliştirilirse rahat uyuması umulur.
Bunu sürekli oku üstüne bide yaz koy beşiğine ben yaptım çok şükür biraz daha rahat uyuyo