Merhabalar 2 ay 13 günlük kızım var , idrarını yaparken ıkınma ve kusma şikayeti ile acile gittik. Orada idrar yolu enfeksiyonu hatta üreme olduğu tespit edildi. Antibiyotik tedavisi verdi doktor ama kızım içmedi bir türlü. Neyse hemen kendi doktoruna götürdük kendisi de idrar tahlili almak istedi sonda ile bugün idrar kültürü çıktı ve E.coli üremesi varmış 🥺 kendisi de antibiyotik yazdı cumartesi günü tekrar kontrole gideceğiz idrar vermek için pazartesi günü çıkacakmış eğer geçmemişse böbreklere bakılacakmış. Neden acaba. ? Bilgisi olan var mı?