gulyuzlu Hanımlar bugün doktor kontrolü vardı forbıome minies D yazdı kullanan var mı? D vitamini aynı zamanda probiyotikliymiş
CaninannesiCemre gulyuzlu ek gıda zamanı kabız olmuştuk o zamanlar kullanmaya başladık çok memnundum ben
Mircet gulyuzlu ishal ya da kabızlık durumlarında bağırsak düzenleyici olarak ara ara kullanıyorum kizima
gulyuzlu ilay-mom bizde 26 günlüğüz bugün özele gittik doktor bu çok iyi gelir dedi gaz ve kabızlıga da iyi dedi bende aldım bakalım insallah faydasını görürüz
ilay-mom gulyuzlu aa aramızda 1 gün var :) bende özelde doğurdum oradaki çocuk doktoru bunu vermişti ve d vitamini de wellcare d3 yazmıştı. Sabahları kullanıyorum düzenli inşallah ilerde de bir sorun olmaz 🙏🏻
gulyuzlu ilay-mom bu d vitamini olarak geçiyormuş aynı zamanda probiyotikliymiş ekstra d vitamini vermedi.. Gaz damlası olarak ne kullanıyorsun bana nurse harveys verdi aldım insallah faydasını görürüm ya
ilay-mom gulyuzlu gaz damlası henüz vermedi yarın da devlet hastanesine kontrole gideceğiz belki orda ki doktor verir ..
gulyuzlu ilay-mom gazı var mı bebeginin? Benim ki bir haftadır çok huzursuz uykusunda ıkınıyo kızarıyor filan
ilay-mom gulyuzlu çok şükür gazı yok her emmeden sonra gazını çıkartıyorum büyük ihtimalle probiyotiğin içinde var o rahatlatıyor..
gulyuzlu ilay-mom maşallah aman olmasın bende çıkarıyorum ama bazen çıkarmıyor valla inşallah faydasını görürüm şimdi kullanıcam d vitamini de
ilay-mom gulyuzlu eminim görürsün çünkü yorumları çok iyi , sağlıkla büyüsün bebişlerimiz inşallah 🙏🏻