ONAEA Yıkamacı şekeri götürmek için yok mu zaten kimyasal kullanıyorsunuz ablam yıkatmuştı o da silmiş ama leke falan yokmuş adam yıkarken pis suyu görünce ama ben 1 hafta önce silmiştim demiş adam da siz yüzeyi siliyorsunuz biz içten yıkıyoruz demiş