Anneler Allah aşkına sizin bebişlerde böyle mi? Son 1 haftadır gündüz uykuları yok oldu resmen. Yine 1 kere yapıyordu 2 saatlik ona razıydım o da gitti. Sabah 6da uyandık. 11-11:30 arası uyudu sadece. Başka da yok. Asla uyutamıyorum. Memede uyurdu onda da uyumuyor. Dışarı çıkardım bebek arabasında yine uyumadı. Ayağımda sallıyorum 1 saattir bana mısın demiyor bana bakıp gülüyor 😩😩😩 bu atak mıdır anlamadım ki 🤷🏻♀️ 4 ay 20 gün, düzeltilmiş 3 ay 6 gün. Gece uykusu şimdilik iyi gibi ama gündüz verimli olmayınca gece de çok zor uykuya dalıyor. Ben bu çocuğumu nasıl uyutacağım 😔