Meraba arkadaşlar ben de uzun zamandır yeşil akıntı genital bölge kaşıntı aşırı derecede ve koku var uzun süredir doktora gidiyorum ilaç yazıyorlar geçiyor tekrar başlıyor doğum yaptım yaptıktan sonra tekrar oldu hala devam ediyor 1 yıl oldu gitmedim doktora emziriyorum da sizin kullandığınız herhangi bir ilaç birşeyler var mı bu durumdan çok sıkıldım artık bakimada dikkat ediyorum