ea_aylms6 öncelikle bebişiniz sağlıkla büyüsün. Siz de henüz lohusasınız biraz açık ve net konuşacağım ama niyetim asla sizi üzmek değil aksine ne kadar harika bir anne olduğunuzu hatırlatmak. Emzik, biberon ve silikon uca Bermuda şeytan üçgeni diyor emzirme danışmanları. Eğer vermeye devam ederseniz bebeğiniz sizi asla emmez. Ama bunları aradan çıkarıp emzirmeye odaklanırsanız tamamen memeye geri dönebilirsiniz. Emzirme kampı yapın lütfen.. Tomrisin emzirme notları var internette mutlaka açın okuyun her lohusanın okuması gereken notlardır. Emzirme kampı da bu notların içerisinde. Mama tabiki zehir değil vermeniz gerekiyorsa elbette vereceksiniz ama kesinlikle biberon ile değil. Eds sistemi var mutlaka onunla verin mamayı ya da kaşık biberon ile. Normal biberonu çöpe atın hatta emziği de. Bebekler düz duvarı emecek refleks ile doğarlar ama biz onlara emzik, biberon vererek bu reflekslerini bozuyoruz. Biberonun akış hızına alışan bebek memeyi emmiyor. Bol bol emzirin asla pes etmeyin. Bol bol ten tene temas yapın. Havalar sıcak gidiyor duşta emzirmeyi deneyin su sesi eşliğinde. Bebeğiniz emdikçe beyne süt üret sinyali gidecek. Emzirmek bir arz talep meselesi asla unutmayın. Siz emzirdikçe sütünüz gelecek ve artarak gelmeye devam edecek. Eğer destekçiniz de varsa '‘ emzirme kampı’' nı şiddetle tavsiye ediyorum. Mamayı kademeli olarak azaltın tabiki birden kesmeyin. Bebeğinizin damağına serçe parmağınızı dayayın bebeğiniz parmağınızı emerken yandan düzensiz bir şekilde sıkın mamayı enjektör ile bu en kolay yöntemlerden biridir. Lütfen sabırlı olun. ❣️❣️