merveiso Kızlar bebeğim 42 günlük, emdikten sonra fazla geldiği için, hıçkırığı için ya da gaz çıkardıktan sonra kusuyor bunu anlıyorum ama bugün emdikten 1 saat sonra hep kustu, yani sebebi nedir başına gelen var mı, kusmaları artmaya başladı bi kaç gündür
MeetJoeBlack merveiso benim oğlum ilk doğduğunda daha ilk süt emdikten sonra kusmaya başladı ve yaklaşık 6 ay kusmaya devam etti. İlk başta AR mama kullandık , o süreçte biraz azalmıştı kusması ama bunun fizyolojik olduğunu söyledi doktoru , o yüzden anne sütüyle devam ettik. Gastrotuss kullandık falan ama hiç fayda etmedi yani azalma falan olmadı. Doktor kontrolünde ekstra birşey söylemiyorsa normal kabul ediyorlar , gazdan dolayı ya da işte fazlasını çıkardığı için falan kustu hep.
hazal3421 merveiso canım gözlemle ateşi filan yoksa rrflü olanilir kızım 6 aylık günde en az 3 kere hala kusuyor doğduğundan beri çok kusan bir bebek ama her hangi bir rahatsızlığı olmadığı için normal karşılıyorum
merveiso MeetJoeBlack Geçmiş olsun, doktor kilo alımı iyi dedi ancak sürekli kusuyor az değil az olsa anlayacağım ama bu durum üzüyor beni
merveiso hazal3421 Dediğiniz gibi reflü galiba ama bebeklerde reflü neden kaynaklı olur ? Biliyor musunuz
eozlem 15 günlük olduk. Sabah beri yattığı yerde bile kusuyor. Ateş yok, huysuzluk yok. Kaka yapamadı bugün o yüzden biraz fazla ıkınıyor o kadar. Beni de korkuttu
merveiso eozlem Allah bağışlasın bizimki de doğduğundan beri kusuyor ancak bugün fazla kusunca korktum
MeetJoeBlack merveiso aynen bizim de kilo alımı iyi olduğu için mamayı kesmiştik. Yemek borusundaki kısım tam gelişmemiş oluyormuş ilk doğduklarında o yüzden oluyor demişti doktor bize.
melosunannesi merveiso benim kızım 37+0 da doğmuştu yemek borusu gelişmediği için refludu vardı erken haftalarda doğan bebeklerde olabilir demişti 6. Ayda düzeldi
nazifetopcu Benim bebeğim de doğduğundan beri kusuyor . Kilosu iyi olduğu için fizyolojik reflüdür deyip gönderdiler . Ama avuç avuç kusuyor. Günde 5-10 kez. Kilo alımı iyiyse genelde bir şey uapmıyor doktorlar . Bizim gitmediğimiz doktor kalmadı. Size tavsiyem; 1- idrar yolu enfeksiyonu olabilir. İdrar tahlili verin 2- gastroenterolojiye gidin ultrasonla böbreklere mideye falan baksın. Biz hepsini yaptık hala kusuyor 6 aylık olacak. Ama en azından sağlık sorunu olmadığını bildiğimiz için yapaval bir şey yok diyoruz