busrakarali Arkadaşlar merhaba bebeğim 3 aylık kucağımda olmayı çok seviyor onun için güzel sağlığı açısından sıkıntılı olmuycak kanguru bakıyorum bu konuda fikri olsan varsa paylaşırsa çok sevinirim 🙏