aysen032 17 aylık oğlum var sadece burnu tıkalı fizyolojik serumla aciyorum ama gece uyurken nefes alamıyor çok zorlanıyor burun spreyi kullanayım dedim ezc sordum daha cok küçük çok zararli olur dedi almadım bende. Siz kullandınız mı bu aylarda