Yoğurt denedim kızıma vücudu su çiçeği gibi oldu kırmızı lekeler kulakları şişti kabardı acile gittik bi kaç güne geçeceğini bi daha 1 yaşına yakın deneyebileceğimizi söyledi iğne yaptı jel bide şurup yazdı laktoz alerjisi olableceğini söyledi normal çocuk doktoruna götürücem test vs yapıyorlarmı kısa sürede geçen varmı 1 yaşında hala devam ediyormuydu alerjisi yoksa 🥺❤️