melekkuzeyy 3 ay 10 gün.tam bir aydır gündüz uykusu yok demecek kadar az.i.çok nadir uzun uyuduğu oluyor.haftada bir kere diyim.geri kalan günlerde yok.rn fazla bir saat.genelde yirmi dk,yarım saat bazen on bes dk.gece de 12ye ya da bazen 1,2ye kadar güzel uyuyor sonra saat başı kalkıyor.bazen yarım saatte bir kalkıyor.artık alıştım ben.ilk başta üç ay atagı vs diyordum ama yok.bir aydır böyle
Huyu böyle demekki diyorum