zeytinim_20 benim kızım 5 yaşında, sabahçı gidiyor. Ben kayıt için biraz rahat davrandım, öğlen kontenjanı dolduğu için sabahçı yazdırdık. Gönderdiğim okulda 4 yaşı da aldılar, sabahçı gelen çok çocuk var.
Yalnız öğretmeni de sabahçı olmanın daha iyi olduğunu söyledi. Bir düzen oluşuyor dedi, seneye kızım ilkokula başlayacak büyük ihtimalle ve o zamanda sabah gidecek okula, çünkü okul tam gün. Bunun için de iyi bir başlangıç olduğunu söyledi. Bir de öğretmen, sabahçı gruptan daha iyi verim aldığını söyledi. Bu onun iddiasıdır tabii :)