kumsal02 her türlü kitap var ama artık masal kitaplarını sevdiği için masal kitapları okuyoruz. En sevdiği
Kim korkar kırmızı başlıklı kızdan
Bir dileğin varsa ve
Küçük lama (içeriğini ben çok beğenmiyorum ama kızım seviyor.)
Favori 3 lüsü bu şu aralar.
Manyetik yapı bloklarını çok seviyor. Ev, tren vs yapıyoruz onlarla. Türkiye’de çok pahalı ama ben temudan uyguna almıştım.
Oyun hamuru, kinetik kum ve boya yapıyoruz her gün. Bir de circle toysun güzel bul-tak oyuncağını almıştım zamanında. Harfler, sayılar, hayvanlar, meyveler, araçlar ve aile (anne, baba, dede, nine, erkek çocuk ve kız çocuk) figürlerinden oluşan oldukça büyük bir bultak. Kızım çok seviyor onu gergin yapıyoruz ve artık harflerin yerini kendi buluyor ama oyuncak satıştan kalkmıştı en son. Bence çok iyi bir oyuncaktı ama. Bir de artık çay partileri yapmaya başladık. Oyuncak çay bardakları falan var işte. Günümüz böyle geçip gidiyor genelde.