1 yaşında 2 gündür sanki canı yanıyomuş gibi iki göz iki çeşme ağlıyo her uyutmak istediğimde kaldırıncada ağladı diye sinirlenip bide ona ağlıyo yaşayan var mı üst 4 alt 2 dişi çıktı belki diştendir diye düşündüm ama bunlar en zoru diğerleri sıkıntı olmaz denilmişti