Tazeanne68100 ebosum17 Hayr 6 aylik tutmadı bende bıraktım cabalamayi 5 aylıkken maskenin lastikleriyle taktım onuda çıkardı diliyle
ebosum17 Tazeanne68100 benimde kucağımda biraz dalıyo sonra ayağıma alıp sallıyorum öyle uyuyo hiç karışmıyorum yatağa koyarsam uyanıyo. Ayağımda kalıyo öyle acıkıp uyanana kadar
arya13 ebosum17 anladım kuzum çok ağlıyorsa gazı olabilir çok ağrısı olduklarındada memeyi reddediyorlar 😢
ebosum17 arya13 zaten çok gazlı bir bebek hiç kucağımdan inmek istemiyor bu ara ama ben çok yoruluyorum artık gece uyumuyor gündüz uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım
Tazeanne68100 ebosum17 bnmde öyleydi halada bazen öyle uykuları kısa kısa ayağımda sallaya sallaya uzatıyorum işte emzik emmedigi için desteksiz dalamiyor uzun sure
mysaa ebosum17 kucakta yukarı aşağı sallayın hafif hafif belki onu sever emzirdikten hemen sonra emzik tutturmayı deneyin wew baby minik silikon emziği var onu sevebilir emzik direkt uykuya geri daldırıyor çünkü
ebosum17 mysaa denedim. Emziği ağzına koydum ağız kenarından sütümü damlattım sütü emip emziği atıyor. Şuan bile ayağımda saat 8 den beri derin uykuya geçemedi bi türlü
ebosum17 mysaa wew baby minik silikon emziği var onu sevebilir Arkadaşlar öneri verdi sipariş ettim olmadı bunu da alırım
Tazeanne68100 ebosum17 alistrmamaya çalışın bence benim duruma düşmeyin şuan çok pişmanım bn yatağına alistirmaya çalışıyorum
Tazeanne68100 ebosum17 zorla alıştırın emzige benim eşim kiyamadi küçük vs dedi doğduğunda zorlatmafi bana
ebosum17 Tazeanne68100 bende deniyorum iki gündür hafif mayışsın yatağına koymaya çalışıyorm yine uyanıyo saatlerce bekliyorum başda pışpışlıyorum inşallah yeniden yatağına alışır
ebosum17 Tazeanne68100 benim eşimde zorlama deyip duruyo yeni yeni gerekli sanırım demeye başladı kendi de uğraşıyo şuan