Syhn26 benim kiziminda oyleydi.eski postlarimda alerji olmus hali mevcut.bizde esas sorun normal mama icmesine ragmen ve ek gida tuketmesine ragmen cok az kilo almasiydi.kakasi mukuslu ve yuzunde dokuntuler oluyordu.alerji testi yaptirdik.hepsi negatif cikti.bende ona guvenerek yogurt yedirdim.bir kasik yedi gozunun alti kizardi ikinci kasikta gozunun beyaz yeri kizardi.hemen doktorumuza yazdim.cocuk tepki veriyorsa yogurdu hemen kesin dedi.bir yaşından once alerji testlerinde cikmayabilir dedi.yogurdu ara ara denedim hepsinde kizariklik oldu birinci kasikta.ama labne yedi onda birsey olmadi.cnku islenmis gida oldugu icin yogurda verdigi tepki kadar tepki vermedi.bu sefer sut urunleri alerjisi oldugu icin kilo alimini etkiledi.cunku normal mama iciyordu alerjisi oldugu halde,labne tuketiyordu,lor ve bircok sut urunu tuketiyordu.burada cocuk doktorumuz bu kdr az kilo almasi normal degil alerjik mama deniyecegiz eger kilo alimi artarsa rapor cikarticaz dedi.ve ben hazir hicbir urun kullanmadim.tarhanayi bile kestim icinde yogurt oldugu icin.dedigin gibi bir haftada 400 gr almis.iki hafta dolunca doktoea gidecegiz.o zaman belli olacak.biraz uzun oldu 🙈ama alerji her turlu olabiliyor.dokuntu,kakada kan,kilo alamama,mukusku kaka,burun tikanikligi,hiriltu,oksuruk te alerji belirtisi olabiliyor.kilo alimi az olan bebislerin bence alerji uzmanı veya gastroenteroloji ye gozukmesi gerekebilir 🥰❤️