Bugün yaptırdım. Daha kakasını gözlemlemedim. Hemşire aşı sonrası yeşil kaka olabilir korkma dedi ama kötü kokuyu anımsayamıyorum. Demiş olabilir de, çok kalabalıktı dikkat etmemiş olabilirim. Aynı zaman da ateş ve iki gün falan huzursuzluk olabilir dedi.