kivancmamii benim bebisimde ilk testi geçemedi kulaklarında anne karnındaki sıvı kalmıştı ikiyi gecemedi üçe üniversiteye gönderdiler saat 11 de randevumuz vardı uyutmam için zaman tanidilar uyuttum cihazları takarken uyandı daha çok cihaz bağlıyorlar üçte tekrar uyuttum tekrar cihazlar takılırken uyandı dört kere böyle oldu sonra doktor başka zamana randevu alacaksınız dedi ses hassasiyeti var hemen uyanıyor zor uyuyor ondan dolayı bir daha gelirken bu saate alırsanız sabah 5 te falan uyandirin burda uyutun dedi bir daha randevu almak da zaten 6 ayımı alacak ikiyi 7 ay bekledim çünkü ama hiç sikintisi yok herşeyi duyuyor tepki veriyor 16 aylık ama içim rahat etsin diye götüreceğim çünkü herşey duymakla değil başka birşey çıkar belki