Arkadaşlar biz henüz 2 ay 4 günlük olduk. Uyku düzenimiz yok denecek gibi zaten ama uyumaya geçmek içinde ya ayağımda uzun süre sallıyorum ya da kucağımda geze geze uyuyor. Gece emip emip uyutuyorum ama her emdiğinde gazını çıkartırken bazen uykusu açılıyor ona çok bozuluyorum saatlerce uyutmaya uğraş sonra bi gaz için uyansın...
siz de her emdiğinde gece de olsa gazını çıkartıyor musunuz ? Merak ettim bazen gaz çıkmıyor sanki