Oğlum 28 aylık bir süredir kuru kalkıyor az çok konuşuyor kendini ifade ediyor kışa girmeden tuvalet eğitimine başlamak istedim.İlk gün kaçırdı haliyle güzelce anlattım,kakayı lazımlığa yaptı biraz korktu.2.gün tuvaletini tutmaya başladı,geldi diyor fakat oturmak istemiyor ağlıyor.Sabah yine sıkıştığının farkındaydı lazımlığa oturup hemen kalktı sonra artık bi süre sonra tutamadı kaçırmaya başladı oturtup yaptırdım.Yine ağladı.Tuvalete boşalttık bay bay yaptık,küçük bir ödül verdim vs.Gece temiz kalkıyor,tutabiliyor ve tuvaletinin geldiğinin farkında sadece yapmaya korktuğu için ertelemeli miyim kafam karıştı çocuğu zorlamak istemiyorum.Bu süreç normal mi onu merak ediyorum.Açmışken tekrar bağlamak istemiyorum 🥴