Merhabalar 4 ay 27 gunluk bir oglum var. Devamlı gırtlaktan hırrr diye ses cikariyor. Yani sıkılmış gibi ses cıkarıyo devamlı. Oyun oynarkende, yeni oyuncak verirken yani neler neler deniyorum devamlı vik vik ötüyor yani. Bu zamana kadar cok akıllı usluydu suan kudurmuş gibi 😂 Devamlı sıkılıyor olamaz dimi. Nolur sesini keşfediyo geçicek falan deyin yoruldum gercekten.