Valla ben sma kullandım ilk başta çok güzel kilo aldı ama biberon reddi yaşadık malesef aptamile geçtim tatlı diye belki içer aynı şey aslında onu da içiyor bunu da zar zor 😂 2 haftadır böyleyiz ne zaman geçer bilmiyorum da kafayı yemek üzereyim 🤣 ama iki mama da güzel aptamil çok da gaz yapmadı sanki yeni 3 aylık olduk