Bdksbsjsnd Ben yeni doğum yaptım daha önce hiç kullanmadım önerebileceğiniz bir şey var mı bir de yeni lohusalıktan çıktım nasıl kullanacağım adet olmadan nasıl kullanılıyor
aysebb Bdksbsjsnd Adet olmadan başlayabilirsiniz. Ben emziriyorum Zlynda kullanıyorum uzun zamandır kızım 10,5 aylık. Adet olursanızda ilk gün başlayabilirsiniz. 28 adet hiç ara verilmeden alınıyor
Themom_ Bdksbsjsnd Regl olmayı beklemeden direk baslıyorsunuz Zlynda kullanıyorum 15 aydır emziren anneler için bu doğum kontrol hapı. 28 adet var içinde son 4 tanesi yeşil regl olmanız için. Hiç ara vermeden kullanmanız gerekiyor. Paket biter bitmez direk yeni pakete geçiliyor.
gurbetteanne10 Bdksbsjsnd bende regli olmadım zlynda kullanıyorum emzirmeyi bırakınca yasmine tekrar baslicam sanki odaha yan etkisi azdı bu bende biraz halsizlik yaptı
Zeynonunmomu aysebb @Themom_ ay sizi arıyordum kızlar hapın ortasında adet oldum ben 8.gün bugün hala geliyor bitmeyecek gibi yani günde bazen 1 ped bazen 2ped değiştiriyorum sizinde böyle oldumu bu ne zaman biter hapta da 20.gündeyim
aysebb alaismom Kimisinde adeti kesiyor kimisinde kesmiyor. Ben hiç adet olmadan başlamıştım zaten halen olmadım
Themom_ Zeynonunmomu Ben ilk regl olduğumda 13. Ayda 7 gün yoğun ve cok ağrılı sürmüştü bir daha olmadım 3 ay geçti üstünden🙂↔️
aysebb Zeynonunmomu Ben hiç adet olmadım sizinkide ne zaman kesilir bilmiyorum ama hap kullandığımız için daha kısa veya uzun sürebiliyor diye biliyorum bu kanamalar
ilenalemin Zeynonunmomu benim aynen oldu on gün sürdü.somra kesildi daha da olmadı hiç.eğer uzun sürseydi bırakacktım
Zeynonunmomu Themom_ benim normalde 7 gün gelir 8.gün biterdi ama bunda azalmada yok sanki bitmiycek gibi 😄 emzirirken düzensiz olması normalmiş ya bende beklemiyordum ilk aydan adet olmayı 🙃
Zeynonunmomu aysebb anladım canım teşekkür ederim ilk aydan adet olmayı beklemiyordum valla ilk baş ara kanama sandım ama hem uzun sürmesi hemde yoğunluğu adet olduğunu anladım
Zeynonunmomu Dilaylaa ya ped kirlenmiyor bazen sadece tuvalete gittiğimde kan geliyor bazen pede baya gelmiş oluyor duruma göre değiştiriyorum bende
Zeynonunmomu ilenalemin bende 15 günü geçerse bırakıcam ya halsiz bırakıyor kanama sürekli zaten lohusa kanamam 37 gün sürdü ne kan varmış mübarek 😂
ilenalemin Zeynonunmomu aynen valla benim de lohusa 40 sürdü.üstüne bu 10 gün sürdü.ben ilk adet oldum sandım.bi baktım hem çok geliyor hem de uzun sürüyor.ilaçtam oldugunu anladım.hiç geçmicek gibiydi ama bitti.senin de muhtemelen o kadar sürer
Zeynonunmomu ilenalemin of aynı ya inşallahh geçer biter valla insan bunalıyor bide sıcak havalar 😮💨