Sngl55 Kızlar hangı mamayı kullanıyorsunuz bebegınıze ? Bebeğim 2 aylık. Aptamıl kullanıyordum ama bu ara çok gazlı. Sma yı öneren oluyor. Kullananlar var mı sma gazlı bebeler ıcın ıyımı?
Miracinannesi_ Sngl55 ikisi de peynir altı suyuyla yapılıyor içerikleri benzer o yuzden golden goat gibi keçi sütüyle yapılan mamalardan alıp gozlemleyebilirsiniz
Sevdabuyuk Sngl55 bende aptamil kullanıyordum gaz yapıyordu doktor tavsiyesiyle hipp kullanmaya başladım şuan 2 aylık gazı pek yok.