ufkun nakit 4 bin kartla 5 bin dediler sabah 10.45te oldu akşam 7ye kadar ara ara ağladı 7den sonra gece uykusuna geçti ve normal şekilde uyudu. 1 hafta kullanmak için krem vermişlerdi ertesi gün ilk kez onu sürdüğümde biraz ağladı sonra sünnetle alakalı hiç ağlamadı anlamadı bile. Şuan dikişleri düştü iyileşti. Doktor da gayet ilgiliydi sünnetten 3-4 gün sonra fotoğraf atıyoruz iyi kötü diyor. 1 hafta sonra tekrar ondan 1 hafta sonra tekrar atıyoruz gerekirse çağırıyor sıkıntı yoksa tekrar oraya gitmiyorsunuz. Sünnet öncesi de muayeneye gitmedik randevu tarihinde gittik muayene etti sıkıntı yok olabilir sünnet dedi 5-6 dakika içinde oldu. Varsa başka bi sorun cevaplayayım canım