Arkadaşlar bebeğime mama meme şeklinde besleniyoruz ama meme reddi yaşamaya başladık daha sık emziriyorum silikon uç kullanmaya başladım bugün baya baya emdi uyudu emdi uyudu mama sadece 30 cc verdim normalde 3 saatte bir 60-90 cc veriyordum bugün böyle az verdim acaba açmı korkuyorum uyuyorda bebek gibi bende mamaya alıştım dymustur demi iki kere bez değiştim baktım yine doldurmuş bezini sarı çizği tamamen mavi olması doyduğunu gösterir mi